Almanya Dublin Gündem Romanya

-Romanya iltica işlemlerinde Almanya’dan 2016 yılı Dublin uygulaması-

Almanya üzerinden (vizeli/vizesiz-pasaportlu/pasaportsuz) Romanya’ya gelerek iltica eden 8 mülteci bulunmaktadır. Romanya 8 kişi için Dublin 3 gereği Almanya’ya gönderme kararı almıştır. Fakat Almanya delil yetersizliğinden dolayı 2 kişi hakkında red kararı aldığından dolayı bu mülteciler Romanya’da kalmıştır. Geri kalan 5 mülteciye ilişkin Almanya kabul kararı almış, fakat bunlardan zamanaşımına uğramayan 2 mülteci Dublini uygulayarak Almanya’da iltica işlemlerini sürdürmüştür. Sonuç olarak Almanya üzerinden Romanya’ya gelen 8 başvurucudan sadece 2 mülteci Almanya’ya gönderilmiştir.

Benzer İçerikler

Dolmabahçe’deki altın vazolardan sonra Batman Müzesi’ndeki altın sikkeler de ortadan kayboldu

admin

Akın İpek, çete için ‘ipucunu’ verdi: Angel’s Peninsula

admin

Euro 2020’de gönüllerin şampiyonu belli oldu

admin

14 yorumlar

Kalyob02 Eylül 29, 2018 at 8:07 am

Merhabalar,yunanistana kaçak giriş yapıp,kampta 12 gün kaldıktan sonra daha önce almış oldugum Romanya Turistik vizesi ile havalimanina gittim.pasaport polisler sıkıntı çıkardılar,kampta verilen tüm belgeleri alıp cikisima izin verdiler.Romanyaya iltica başvurusunda bulunmayaip işçilik üzerinden oturum almaya çalıştım,evraklarimi çıkardım.ama henüz D vizemi almafim.Moldovaya gidip tkrar Romanyay giriş yaparken Romen polisler yunanistanin hakkımda Schengen bölgesine giriş yasağı koyduğunu söyleyip ben deport ettiler.iltica başvurusunda bulunmak istediğimi soykeme rağmen kabul etmediler.D calisma vize si ile giris yapabileceğimi söylediler fakat öğrendiğim kadarıyla Romanya D vizesi içinde giriş yasağını görüp vize vermeyecekmis.
1)Schengen giris yasagimi nasıl kaldirabilirim
2)havayolları ile Romanyay gidip iltica başvurusunda bulunsam giriş yasagim olduğu icin deport ederler mi, giriş yasağı iltiicaya engel midir?
3)en kötü kaçak yollardan Romanyaya giris yapıp iltica başvurusunda bulunabilir miyim?

Cevapla
Editör Ekim 24, 2018 at 10:52 pm

Yol sorularina cevap vermiyoruz, baska tanidiklarinizdan bu konuda bilgi alabilirsiniz.

Cevapla
Veli Kasım 17, 2018 at 8:55 am

Yunanistan kaçak yolla girip iltica ettim Romanya kaçak yolla girip oraya iltica etmeyi düşünüyorum kabul görür mu

Cevapla
admin Kasım 26, 2018 at 5:23 pm

Merhabalar bir ulkeye hangi yolla geldiniz iltica işlemlerinde önemli değildir önemli olan ilticaınızın kabulü ve reddi ile alakalı bir aidiyete bağlı mağduriyetinizin olmasıdır dolayısıyla din dil ırk cinsiyet ve sosyal gruba aidiyet ya da politik düşünce nedeni ile baskı zülüm ayrımcılık ötekileştirme aşağılama insanlık dışı uygulama kanunsuz ceza görüyor iseniz bu sebeple ilticanız kabule yönelik olacaktır dolayısıyla sizin gerekçelere ihtiyacınız bulunmaktadır saygılarımızla yinede bir avukata danışmanızı tavsiye ederim

Cevapla
Ahmet Kasım 23, 2018 at 7:18 pm

Son durumunuz nedir acaba ? Yunanistan neden Şengen yasağı koydu ?

Cevapla
admin Kasım 26, 2018 at 5:26 pm

Merhabalar Schengen yasa diye bir şey yok sadece hangi ülke ilticadan sorumluysa sorumlulugunu yerine getirme baskısı uygulanmaktadır politik bir gerekçedir bundan dolayı iltica işlemlerinde hangi ülkeyi iltica etmek istiyorsanız o ülkenin mevzuatları ile ilgilenmeniz tavsiye edilir saygılarımızla

Cevapla
Ali Gül Kasım 23, 2018 at 11:42 pm

Merhaba yunanistina iltica ettim,eşim ve çocuğum romanyada oturumu var oraya iltica etmek istiyorum havalanında bu mümkünmüdür Romanya’da iltica prosödürü nasıl işler ?!

Cevapla
Editör Kasım 26, 2018 at 4:09 am

Esinizin ve cocugunuzun Romanya’da olduklarini söylerseniz sizi oraya göndermeleri gerekir ancak Yunanistan bu biraz süre alabilir. Ama sizi Romanya’ya göndermeleri gerekir. Romanya’da iltica prosedürü icerik olarak AB’ ülkeleriyle ayni. Esinizin Oturumu varsa ve calisiyorsa islemler daha hizli bitebilir.

Cevapla
Ali gül Kasım 27, 2018 at 7:44 pm

Peki Romanya ya gönderildikten sonra bana ne vizesi yada ne oturumu verekcekler? İltica ya mı başvuru yaparım yoksa es üzerinden mi oturum verirler

Cevapla
Ali gül Kasım 27, 2018 at 7:45 pm

Peki Romanya ya gönderildikten sonra bana ne vizesi yada ne oturumu verekcekler? İltica ya mı başvuru yaparım yoksa es üzerinden mi oturum verirler

Cevapla
Doğan Ocak 12, 2019 at 1:50 pm

Merhaba ben Türkiye’de yaşıyorum tır soforuyum hiristiyanliga gectigim için iş bulamıyorum cevremden dislaniyorum ve zorluk çekiyorum. Romanya’ya iltica etmek istiyorum ne gibi işlemler uygulanıyor

Cevapla
modarator yorumlari Ocak 12, 2019 at 4:20 pm

Merhabalar,ekonomik sebepler iltica sebebi degildir,inancinizdan dolayi dislandiginizi somut bilgi ve belgelere dayandirmak gerekmektedir https://ilticahaberleri.com/iltica-mulakat-stratejileri/ bunu lutfen okuyunuz.

Cevapla
susu Ekim 27, 2019 at 8:05 pm

merhaba
dedemde babaannemde romanya dogumlu ve orda buyumusler daha sonra turkiyeye gelmisler iltica icin zaten bir sebebim var bunuda ek olarak gosterip ilti edebilirmiyim romanyaya

Cevapla
admin Ocak 16, 2020 at 3:35 pm

Merhabalar, ilticalar bireyseldir dedeniz ya da babaannenizin o uyruktan olması size katkı sağlamaz

https://www.youtube.com/channel/UCmM3vFfjylJD0TVdac5Asrg bundan sonra sorulara youtube, @ilticahaber twitter ve @ilticahaberleri instagram üzerinden cevap vereceğiz anlayışınız için teşekkürler.
Site üzerinden aylık olarak sorulara cevap vermekteyiz. Twitter ve youtube üzerinden günlük cevap verilmektedir.

Cevapla