Almanya Dublin Fransa Gündem

Fransa – Almanya arasinda dublin uygulamalari

2016 yılı itibariyle Almanya’dan Almanya vizesi ile yada vizesiz olarak kaçak yollarla Almanya’dan toplamda Fransa’ya yaklaşık 5954 kişi iltica etmiş bulunmaktadır. Bu nedenle Almanya iltica eden 5954 kişiyi dublin uygulamasi yaparak Fransa’ya geri gönderme talebinde bulunmuştur.

Almanya ise Fransa’nın 5954 kişi için talep etmiş olduğu Dublin uygulamasını 1539 kişisine tabi yine uygulamayı kabul etmeyerek bu talebini reddetmiştir.

Çünkü Fransa bu 1539 kişi benim vizem de gelmediğinden dolayı ben bunları kabul etmiyorum benim topraklarına geçmiş olması kabul edeceğim anlamına gelmiyor diye geri yâd etmiş bulunmaktadır.

Almanya ise geri kalan 4283 kisiye dublin uygulamasini uygulayacagina bildirerek kabul etti.

Almanya ise kabul etti 4283 kişiden sadece 745 Dublin uygulayarak kabul etmiştir.

Dolayısıyla Fransa’nın uygulamış olduğu Dublin uygulaması 5954 kişi olarak Almanya’ya gönderilmek istenirken Almanya sadece 745 daha birini uygulamıştı.

Benzer İçerikler

İşsizlik oranı nisan ayında arttı

admin

İNSANİ BOYUT MADDESİ

Editör

Turkey Tribunal: ‘Uluslararası toplumu ve Kırgızistan’ı Orhan İnandı için harekete geçmeye çağırıyor’

admin

30 yorumlar

Gökhan Eylül 23, 2017 at 2:01 am

Adim yok fikret Azeri vatandasim almanydayim suan
Sizi sori sormak ve yardimci olmanizi istiyorum
1.almanyada kampta kaliyorum dublinim var geldi
2.dublin fransa
3.fransaya gonderilsem fransa bana ne kamp nede yardim veriyor size soruyorum bu bir insanlik mi
4.fransada tekrar almanyaya gelirsem ne olur yasamak sokakta kalmaktansa geri gelmeyi tercih ederim
Tesekkurler

Cevapla
admin Eylül 24, 2017 at 12:26 am

iyi günler fransa’da büyükşehirlerde konut sorunu olduğundan dolayı barınma ihtiyaclarına karşılık veremiyor. Fakat küçük şehirlerde belediyeler konut veya kamp yeri temin edebiliyorlar. Fransa’da ilk 3 ay herhangi bir nakti yardim yapılmıyor. Daha sonra toplu olarak ücret ödüyorlar.

Cevapla
Mahmut Kasım 5, 2017 at 6:35 pm

Iyi gunler almanyada kampta kaliyorum.fransa vizesinden oturu dublin var ve basvurumuz kabul edilmedi.idare mahkemesine itiraz ettik(1 ay ucerisinde) ordan da ret geldi.suan ne yapabiliriz? almanyada kalma ihtimalimiz var mi? Varsa nedir? Sureci bir ust mahkeme olan anayasa mahkemesine tasirsak olumlu sonuclanma ihtimali varmi? Bu mahkeme sureci tahmini ne kadar surer? Bu konuyla alakali bilginiz varsa yardimci olabilirseniz sevinirim.

Cevapla
admin Kasım 11, 2017 at 3:03 pm

Gecmiş olun
Avukat ile konuşmanızı tavsiye ediyoruz.

Cevapla
admin Aralık 5, 2018 at 8:30 pm

Merhabalar maalesef Almanya işlemi almadan direk dublenin uygulamış size dolayısıyla süreci uzatmanız sizi ciddi manada yoracaktır Fransaya gidip orada hayatınızı devam ettirmeniz iltica işlerini davetiniz sizin faydanız olacaktır burada idare Mahkemesi ile yürüyebilirsiniz fakat Fransa vizesinden dolayı sorumluluk Fransa’ya düşmekte Dublin’in uygulanmaması için geçerli reel somut mazeretleri gerekçeleri ihtiyacınız bulunmaktadır saygılarımızla

Cevapla
umit Mart 8, 2018 at 11:55 am

Merhaba
Biz 9günlük Fransa sayahat vizası aldık.ama Holladaya iltica etmek istiyoruz.
1.Direk Paristen giriş yapıp.karayol ile hollandaya varıp ossportsuz başvuruş yaparsam.
2.Yada Hollanda üzerinden aktarmalı üçak bilet alıp. havalanda passport yok ederek başvurmak.
en onemli sorun viza alırken viza merkezine verilmış olan parmak izin tesbıt edilir mi ? bundan Dublin uygulunurmu?yada başka oneriniz varmı?
ben çin vatandaşı Uygur Türku oyuzden çine göndermesi söz konusu değil.

Cevapla
Editör Mart 8, 2018 at 8:47 pm

Cin vatandasi iseniz iltica gerekcelerinizi baska bir ülkeye göre degil Cin Halk Cumhuriyetine göre hazirlamali, sunmalisiniz.

Cevapla
Orissa Mart 19, 2018 at 8:19 pm

Merhaba;
Ben şimdi fransadan vize aldım önce fransaya geldim daha sonra almanyaya geçtim vizem hala devam ediyor almanyada iltica yapabilirmiyim yoksa beni tekrardan fransaya mi yollarlar vizemin bitiş tarihinden 6 ay sonra mi yapabilirim ve başvuru yaparken pasaportomu vermelimiyim vize merkezinde parmak izi verdim bu benim için sıkıntılı bir durum mu kafam çok karışık beni bu konuda aydinlatirmisiniz lütfen yardımlarınızı bekliyorum.

Cevapla
Editör Mart 19, 2018 at 9:30 pm

Merhaba,
Vizenin Dubline etkisi vize bitis tarihinden 6 ay sonra düser. Basvuru yaptiginizda vizenin Dubline etkisi düsmüs oldugunu biliyorsaniz pasaportununuzu vermenizde bir sorun olmaz. Ne zaman, nerede parmak izi verdiniz?

Cevapla
Orissa Mart 20, 2018 at 10:21 am

2 adet vizem var ilk başta almanya vizesi aldım 2015 yılında idata aracılığıyla idata ofisinde verdim parmak izi başka bir yerde alınmadı.
Vizemin bitişinden 6 ay sonra vermem daha sağlıklı ve garanti olur sanırım.

Cevapla
Orissa Mart 21, 2018 at 6:03 am

2 adet vizem var ilk başta almanya vizesi aldım 2015 yılında idata aracılığıyla idata ofisinde verdim parmak izi başka bir yerde alınmadı.
Vizemin bitişinden 6 ay sonra vermem daha sağlıklı olur sanırım

Cevapla
Tanya Mart 25, 2018 at 3:48 pm

Merhaba Almanyada 5 sene yasayan bir aile var 1 aylik ausweis veriyolar duldunglari var almanyada stop verip fransaya gecmek istiyolar fransa onlari kabul edermi cevaplarsaniz sevinirim

Cevapla
Editör Mart 26, 2018 at 12:44 am

Almanya’dan vize oturum vb. evraklari varsa Fransa büyük ihtimal Dublin uygulayabilir, insiyatif alip kendisi de ilticayi inceleyebilir.

Cevapla
Latif Mayıs 6, 2018 at 9:55 pm

İyi akşamlar ben türkiye de alman konsolugundan 6 aylık vize aldım Almanya üzerinden fransa ya geldim iltica talebinde bulundum lakin bana alman vizesi aldığımı beni Almanya ya gondereceklerini söylediler bu ayın 15 inde randevum var bana pasaportu mu getirmem söylendi ne yapmalıyım bu konuda bilgilendirme yaparsanız sevinirim teşekkürler ..

Cevapla
Editör Mayıs 8, 2018 at 11:20 pm

Sizin icin Almanya’ya Transfer talebi göndermisler sebep ”VIZE” oldugu icin muhtemelen bu talep kabul edilmistir. Kesin Dublin Tranferi uygulanacagi size bildirildiginde bu karara dava acabilirsiniz ama gerekceleriniz yoksa davayi kazanma sansiniz pek yok.Fransa iltica makamlarina ”Basvurunuzla Fransa’nin insiyatif alanarak kendisinin ilgilenlenmesini isteyebilirisniz.”

Cevapla
Arabam Ağustos 5, 2018 at 7:44 pm

Ben polonyaya işçi vizesiyle geldim orda hiç bir parmak izim alınmadı ama fransaya geldim iltica etsem dublin uygulanirmi

Cevapla
ahmet can Kasım 26, 2018 at 7:02 pm

merhbalar. ben shengen almanya vizesi ile fransaya giriş yaptım. vizemin bitmesine 6 ay var. fransada iltica yapmak için izlemem gereken yol nedir? yoksa bayağı bir beklemelimiyim?

Cevapla
Editör Kasım 27, 2018 at 2:15 am

Vizelerin Dubline etkisi vize bitis tarihinden 6 ay sonra kalkiyor.

Cevapla
Ziya Aralık 16, 2018 at 11:36 pm

Merhaba ben gürcistan dan almanya aktarmalı fransa ya geldim. Almanya da aktarma öncesi parmak izi ve pasaport kontrolu oldu. Fransa ya iltica etsem. O parmak izi dublin 3 e gore sorun olurmu.

Cevapla
admin Aralık 28, 2018 at 11:45 am

Merhabalar,
Vizeniz Fransa schengen i ise olmaz. Vize parmak izi kıyaslamasında önce vize geçerli olacaktır

Cevapla
Kamil Aralık 21, 2018 at 5:25 pm

Fransa vizem 26.08.2018 de İngiltere vizem 15.09.2018 de bitti Almanya ya iltica etmek istiyorum hangi ülkeye dublin uygulanır. Eşim ve 4 yaşında ki çocuğum Almanya ya iltica etti onların Yunanistan dublin ı var sadece . İltica başvurusu sonucu bekliyorlar

Cevapla
Editör Şubat 19, 2019 at 11:27 pm

Esinizin Dublin sürecini Yunanistan kabul etmezse sizin dosyaniza da Almanya bakar. Esinize Yunanistan Dublini uygulanirsa size de uygulanir. Fransa ve Ingiltere esinizin Dublin durumundan dolayi dikkate alinmaz.

Cevapla
Kamil Aralık 22, 2018 at 11:23 pm

Fransa vizesi ile Yunanistan a geldim pasaport umu kaybettiğim için Yunanistan a iltica etmek zorunda kaldım . Eşim ve kızım illegal yollarla yunanistana geldiler onlarda yunanistana iltica ettiler . Tüm aile Almanya ya geçtik. Fransa vizem 26.08.2018 de ingiltere vizem de 15.09.2018 de bitti. Almanya ya iltica etmeyi düşünüyoruZ dublin bize nasıl işleyecek

Cevapla
Editör Ocak 10, 2019 at 1:03 am

iltica basvurusu yapmis oldugunuz icin Yuanistana Dublin talebi gider, durum kabul edip etmemelerine bagli. Bazen yetkili daire ilgili her ülkeye Dublin yazisi cikiyor ama sizden Yunanistan mesul, sizin icin olan talebi Ingiltere kabul ederse siz de kabul edip gidebilirsiniz. Fransa kabul ederse ve istemiyorsaniz Fransann mesul olmamasindan dolayi dava acabilirsiniz. Yunanistan kabul ederse ve eger cocuklariniz yaninizdaysa Dublin cocuklarin cikarlari aleyhine uygulanamaz maddesine binaen dava acip itiraz edebilirsiniz.

Cevapla
Lütfen acil cevap bekliyorum Ocak 11, 2019 at 9:19 pm

Fransa vizesiyle almanyaya iltica ettik passaportumuzu verdik 6 aylık passaportumuz var ve dublin çıktı ve bizi 2 hafta içinde fransaya göndermek istiyorlar biz fransaya gitmek istemiyoruz ne yapmalıyız lütfen acil cevap 2 haftamız var

Cevapla
modarator yorumlari Ocak 12, 2019 at 5:11 pm

Merhabalar,ekonomik sebepler iltica sebebi degildir,inancinizdan dolayi dislandiginizi somut bilgi ve belgelere dayandirmak gerekmektedir https://ilticahaberleri.com/iltica-mulakat-stratejileri/ bunu lutfen okuyunuz.

Cevapla
Lütfen acil cevap bekliyorum Ocak 12, 2019 at 11:32 am

Merabalar ben 6 ay fransa vizesiyle almanyaya geldim ancak dublin geldi ve bizi 14 gun icinde fransaya gondermek istiyolar ne yapabiliriz lutfen cevabi acil yazinz

Cevapla
modarator yorumlari Ocak 12, 2019 at 4:24 pm

Merhabalar, avukat ile islemleri yurutmeniz gerekmektedir, ya ciddi seyhat engeli gerekmektedir,ya da kiliseye siginmaniz gerekmektedir,tavsiyemiz kendinizi yormayiniz ,Fransa’ya gidiniz orada oturum aliniz,is bulduktan sonra Almanya’ya gelebilirsiniz https://ilticahaberleri.com/dublin-iii-anlasmasina-gore-zaman-asimi-sureleri/ lutfen bu linki okuyunuz.

Cevapla
zafer eyup Mart 5, 2019 at 6:31 pm

Selam benim fransa vizem var aslında Almanya ya iltica etmek istiyorum.ama Fransaki şartların Almanya kadar iyi olmadığı söyleniyor.Ben Alevi inancına mensup bir insanım ve şu anda Türkiyede Genel Saglık sigortasına borcum var vr işsizim bu borçtan dolayı devlet <<<<raporlu olan Diabet ve yüksek tansiyon ilaçlarımı vermiyor.Borcu ödemeden ilaç alamazsın diyor ödeyecek gücüm yok.Bu ilaçlar hayati öneme haiz bu iltica için sebep oloabilirmı ?

Cevapla
admin Mart 29, 2019 at 2:34 pm

Ekonomik sebepler iltica için gerekli sebepler arasında yer almamaktadır.
Lütfen makaleyi ayrıntılı okuyunuz.
https://ilticahaberleri.com/iltica-mulakat-stratejileri/

Cevapla