Benzer İçerikler

AsylG §55 Oturma İzni

Editör

Dublin III Anlaşmasına Göre Zaman Aşımı Süreleri

admin

BMMYK bir mülteci ve ekonomik göçmeni nasıl ayırt etmektedir?

admin

4 yorumlar

Holpmi Eylül 25, 2018 at 2:08 am

Merhabalar ben 2013 yılında Fransaya iltica başvurusunda bulunmuştur daha doğrusu başvurmak zorunda kaldım yerleşmek için iltica başvurusunu ilk Fransa daki valilikten yaptım benden parmak izi aldılar her iltica eden veriyormuş parmak izi eroudac diye geçiyor Dublin anlaşmasımı oluyor bu ?ve özel sebeplerden dolayı Fransaya başvurduğum iltica başvurusunu ifadeye veya duruşmaya çıkmadan yarıda bırakıp türkiyeye geri döndüm aradan da 5yıl geçti ve ben şuan başka bir avrupa ülkesine başvursam Fransa haricide 5yıl önce verdiğim parmak izi karşıma çıkarmı ve herhangi bi sıkıntı olurmu başka AB ülkesine iltica başvurumda

Cevapla
Editör Eylül 27, 2018 at 12:06 am

Parmak izi cikmaz, gecerli degil Dublin icin. iltica yönüyle ise ülkeler birbirlerine sistematik olarak bagli degil. Fransa’da iltica basvurusu yaptiginizi söylerseniz sizden ve Fransa’dan detayli bilgi isteyebilirler. Ancak hepsinden önemlisi dosyanizin icerigi ve iltica icin gerekcenizin olup olmamasi. Iltica gerekceniz yoksa basvurunuza red verilecektir.

Cevapla
Murat Ekim 10, 2018 at 1:09 pm

Selam ben slovakya vizesiylen almanyaya gitim iltica başvurusu yaptım 2 ay sonra mektup geldi dublig anlaşmasına göre beni slovakyaya gönderecegini solediler ve 3 ay sonra gönderdiler mulakatım hala almanyada dewam etmektedir neyapmam lazım almanyaya dönmek için

Cevapla
Editör Ekim 25, 2018 at 12:52 am

Sizi Slowakya’ya gönderilerse artik islemlerinizden Slowakya mesul. Slowakya Red verirse baska bir ülkeye 2. basvuruyu yapabilirsiniz.

Cevapla