Benzer İçerikler

-Luxemburg iltica işlemlerinde Almanya’dan 2016 yılı Dublin uygulaması-

admin

Iltica Süreci Asamalari / Almanya

Editör

Mülteciler Icin Calisma Izni – Özet

Editör

8 yorumlar

İBRAHİM HALİL PAMUK Temmuz 29, 2019 at 7:33 am

Merhaba ben 28.07.2019 tarihinde kaçak yolla hırvatistan a giriş yaptım yakalandım ve eşim burda doğum yaptı ikimizde parmak izi verdik burda Almanya veya başka ülkeye iltica edersem geri gönderirler mi dublinin düşmesi için ne yapmalıyım

Cevapla
editor_dr Ağustos 8, 2019 at 2:37 pm

hırvatistan geri kabulu kabul ediyor. orda oturum alıp kabul sonrası iş bularak istediğiniz ülkeye geçmeniz daha kolay olacaktır.

Cevapla
Fatih Ekim 13, 2019 at 12:32 pm

Mrb lar 3 ay önce Paris e geldim 1 aylık Hollanda Vizesi ile şimdiye kadar Paris’te hiç bir yere başvuru yapmadım çalıştığım şirketi olan abim ise araştır veya bı avukat bul şirket adına sana ne kağıt evrak gerekiyorsa ben vermeye hazırım diyor ben nasıl bı yol izlemeliyim oturum almak için beni bilgilendirirmisiniz

Cevapla
admin Ocak 16, 2020 at 4:05 pm

Merhabalar, vizeniz bitmeli ve 6 ay beklemelisiniz. Sonrasında iltica talebinde bulunabilirsiniz.

https://www.youtube.com/channel/UCmM3vFfjylJD0TVdac5Asrg bundan sonra sorulara youtube, @ilticahaber twitter ve @ilticahaberleri instagram üzerinden cevap vereceğiz anlayışınız için teşekkürler.
Site üzerinden aylık olarak sorulara cevap vermekteyiz. Twitter ve youtube üzerinden günlük cevap verilmektedir.

Cevapla
Ahmet Ekim 31, 2019 at 9:58 pm

Merhaba
Biz ailece Fransa vizesi alarak direk Belçika’ya gelip iltica talebinde bulunduk yol ifademiz 29.04.2019 da alındı ve 28.10.2019 tarihinde bize Fransa’nın bizi istediği söylenerek anex26 verildi ve 10 gün itiraz süremizin olduğu söylendi.şu durumda dublinimiz ne zaman düşer itiraz edersekki edecez avukatla ve Belçika’da 1.dereceden akraba olarak oğlumuz var oturumu olan bu itirazda yeterli olurmu.itiraz sürecinde bize verilen haklar alınırmı çalışma izni gibi ve itiraza cevap ne zaman verilir.teşekkür ederim

Cevapla
admin Ocak 15, 2020 at 2:18 pm

Merhabalar, sorularınızın tüm cevabı aşağıda yer almaktadır lütfen dikkatlice okuyunuz.

https://ilticahaberleri.com/6-ay-meselesi-ve-dublin/

Cevapla
Osman Kasım 1, 2019 at 4:35 pm

Merhaba. Almanya’da kamptayım. Yunanistan üzerinden geldim dublinim var.

1. Eşim ve çocuğum şuan Almanya’ya ya da Yunanistan’a vize alamıyor. Bu kapsamda İspanya’ya vize alıp direk yanıma gelseler eşim ve çocuğumu deport ederler ve benide onların yanına gönderirler diye biliyorum. Doğru mu?

2. Ben burada oturum alsam. Eşim ve çocuğum hangi şengen ülkesinden gelirse gelsin benim yanımda kalırlar. Onları deport etmezler diye biliyorum. Doğru mu?

3. En önemli sorum. Ben oturum almadım. Dublinim de düştü diyelim. Ailem herhangi bir Şengen ülkesinden vize alıp direk yanıma gelirse vize aldığı ülkeye deport olur mu? Yoksa dublinim düştüğünden dolayı beni oturum almış gibi görürler ve yanımda kalırlar mi?

Cevapla
admin Ocak 15, 2020 at 1:45 pm

Merhabalar, youtube kanalımızdan aile durumuna göre dublin videosunu izlemenizi tavsiye ederiz. 2. sorunuzda bu videoda mevcut.

https://www.youtube.com/channel/UCmM3vFfjylJD0TVdac5Asrg bundan sonra sorulara youtube, @ilticahaber twitter ve @ilticahaberleri instagram üzerinden cevap vereceğiz anlayışınız için teşekkürler.

Cevapla