Almanca Info Almanya Genel Almanya Job Center Almanya Sosyal Yardımlar Gündem Haberler

ALMANYA NRW İÇİ MÜLTECİ İSTATİSLİĞİ 01.07.2018/29.07.2018 TARİHLERİ ARASI

[pdf-embedder url=”https://ilticahaberleri.com/wp-content/uploads/2018/08/vs_wsa_18_08.pdf”]

 

GÜNCEL VERİLER İÇİN KAYNAK SİTE AŞAĞIDADIR

https://www.bezreg-arnsberg.nrw.de/themen/xyz/zuweisung_wohnsitzauflage/verteilstatistik_erfuellungsquoten/index.php

Benzer İçerikler

Gazeteci Veysi Dündar: Milyonları götürenlere zerre işlem yapılmazken Bank Asya’da 30 lirası olanlar KHK ile atıldı

admin

Parti devletinin kılıfı: Mülakat!

admin

Ekonomist Prof. Dr. Daron Acemoğlu: Çok daha zor zamanlar bizi bekliyor

admin

6 yorumlar

ALMANYA İÇİ MÜLTECİ TRANSFER İŞLEM ŞARTLARI – İltica Haberleri Eylül 25, 2018 at 10:51 pm

[…] ALMANYA NRW İÇİ MÜLTECİ İSTATİSLİĞİ 01.07.2018/29.07.2018 TARİHLERİ ARASI […]

Cevapla
Roza Kasım 26, 2018 at 12:17 pm

Ne anlama geliyor? Oranlar nasıl?

Cevapla